wwwblogs

wwwblogs

wwwblogs

wwwblogs

wwwblogs

wwwblogs

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود پاورپوینت آموزش مطالب مهم و پرکاربرد در حسابداری

پاورپوینت صنایع دستی کتاب کار و فن آوری نهم.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سازگاری دانشجویان با دانشگاه

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

الودگی اب water pollution

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440 .

پاورپوینت شناخت و بررسی گره چینی چوبی در بناهای تاریخی گرگان .

دانلود 4 تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون .

پایداری سود در شرکت های پذیرفته شده در بازار

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

مجموعه ای از گیاهان .

پاورپوینت مدل سازی معادلات ساختاری - شامل 68 اسلاید

PPTX .

بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت روان درمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت (ISTDP).

بررسی تئوری خطر در مسئولیت.

تحقیق با موضوع زمینه های ظهور هوش مصنوعی و سیستمهای خبره

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ.

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی .

فایل طراحی استخر بتنی در نرم افزار SAP2000 .

پاورپوینت آشنایی با انگیزش و فرآیند آن

پاورپوینت GIS سیستم اطلاعاتی.

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر .

پاورپوینت تاسیسات و تجهیزات شهری و پارکینگ.

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری .

پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن.

تحقیق در مورد سرای دوستی (مرکز کودکان خیابانی)

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱ ق.ظ

۰


تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران

تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران

فرمت فایل : doc

حجم : 133

صفحات : 300

گروه : حقوق

توضیحات محصول :

فهرست مطالب

 

علائم اختصاری ................................................................................................................................

فهرست مطالب .................................................................................................................................

فصل اول: مقدمه

1-1- اهمیت انتخاب.......................................................................................................................

1-2- طرح سوأل ............................................................................................................................

فصل دوم: تعریف و شناسایی تجارت الکترونیکی در ایران

2-1- مقدمه.......................................................................................................................................

2-2- تجارت الکترونیکی چیست؟ ..........................................................................................

2-3- انواع تجارت الکترونیک ....................................................................................................

2-4- توجیه اقتصادی راه‌اندازی تجارت الکترونیکی در جمهوری اسلامی ایران

2-4-1- منافع .................................................................................................................................

2-4-2 هزینه‌ها ...............................................................................................................................

2-5- مزایای کسب و کار الکترونیکی ...................................................................................

2-6- تجارت الکترونیکی چه نوع فرصت های درآمدی را خلق می‌کند؟ .............

2-6-1- دسترسی بیشتر به مشتریان ...................................................................................

2-6-2- فروش بیشتر به مشتریان موجود............................................................................

2-6-3- محصولات قابل حصول و در دسترس الکترونیکی ........................................

2-7- تجارت الکترونیکی ضرورتی برای توسعه .................................................................

2-8- نگاهی به تجارت الکترونیک از دریچه محدودیت‌های داخلی ........................

2-9- تجارت الکترونیک، مزایا و نگرانی‌ها ...........................................................................

2-9-1- تجارت الکترونیک و مزایا...........................................................................................

2-9-2- تجارت الکترونیک و نگرانی‌ها...................................................................................

2-10- رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران ...................................................................

2-11- سیاست تجارت الکترونیکی ایران..............................................................................

2-11-1- اهداف .............................................................................................................................

2-11-2- اصول ..............................................................................................................................

2-12- نتیجه‌گیری.........................................................................................................................

فصل سوم:

نمونه‌هایی از اقدامات وزارت بازرگانی در جهت تحقق تجارت الکترونیکی

3-1- مقدمه.......................................................................................................................................

3-2- طرح مطالعات امکان سنجی تجارت الکترونیکی ..................................................

3-3- طرح ایجاد مرکز صدور گواهی دیجیتال .................................................................

3-4- طرح ایجاد شبکه جامعه اطلاع رسانی بازرگانی کشور .....................................

3-5- طرح استانداردسازی شماره‌گذاری کالا و خدمات و فعالیت‌ها .....................

3-6- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

 

فصل چهارم:  آینده تجارت الکترونیک

4-1- مقدمه.......................................................................................................................................

4-2- چشم انداز کسب و کار الکترونیکی ...........................................................................

4-3- حجم مبادلات الکترونیکی و سرعت گسترش آن ................................................

4-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل پنجم:

تجربه بعضی از کشورها در حمایت از تجارت الکترونیکی در جهان امروز

5-1- مقدمه .....................................................................................................................................

5-2- تجربه اتحادیه اروپا ............................................................................................................

5-3- تجربه کشورهای آ. س. آن..............................................................................................

5-4- تجربه انگلستان ...................................................................................................................

5-5- تجربه یونان ...........................................................................................................................

5-6- تجربه اسکاتلند......................................................................................................................

5-7- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل ششم:

تجارت الکترونیک و موانع‌ گسترش آن در جمهوری اسلامی ایران

6-1- مقدمه.......................................................................................................................................

6-1- عدم زمینه‌سازی لازم برای  رشد تجارت الکترونیکی ........................................

6-3- تجارت الکترونیک، موانع گسترش در ایران و راهکارها......................................

6-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هفتم:  

موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده‌ از تجارت الکترونیکی در ایران

7-1- مقدمه.......................................................................................................................................

7-2- مطالعه تحقیقی در جهت یافتن الگوی مناسب برای استفاده از داد و ستد

الکترونیکی در ایران ........................................................................................................................

7-2-1- طرح پرسش‌ها ..............................................................................................................

7-2-2- اهداف تحقیق .................................................................................................................

7-2-3- روش‌های تحقیق ..........................................................................................................

7-2-3-1- روش تطبیقی ...........................................................................................................

7-2-3-2- روش پیمایشی ........................................................................................................

7-2-4- نتیجه‌گیری از تحقیق .................................................................................................

7-2-5- ارائه الگوهای حاصل از تحقیق................................................................................

7-2-6- ارائه پیشنهادات .............................................................................................................

7-3- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هشتم: بانکداری و تجارت الکترونیکی

8-1- مقدمه.......................................................................................................................................

8-2- بانکداری الکترونیکی .........................................................................................................

8-3- بانکداری الکترونیک در ایران و موانع موجود در سر راه آن. ..........................

8-4- پول الکترونیکی چیست؟..................................................................................................

8-5- ویژگی های کلیدی پول الکترونیکی .........................................................................

8-6- اثرات پول الکترونیکی بر بانک‌ها...................................................................................

8-7 جمع‌بندی و نتیجه‌گیری ..............................................................................................

فصل نهم: تجارت الکترونیکی و بنگاه‌ها

9-1- مقدمه .....................................................................................................................................

9-2- موانع‌ توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه‌ها ...........................................................

9-3- نتیجه‌گیری ...........................................................................................................................

فصل دهم: تجارت الکترونیکی و شرکت‌های کوچک و متوسط

10-1 مقدمه......................................................................................................................................

10-2- بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط..................

10-3- مراحل بکارگیری فنآوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی در شرکت‌های

 کوچک و متوسط ...........................................................................................................................

10-4-  چالش‌ها در پذیرش و استفاده از تجارت الکترونیکی در

10-4-1- برخی از مزایا در استفاده از تجارت الکترونیکی در .................

10-4-2- برخی از مشکلات  در پذیرش تجارت الکترونیکی از زاویه‌ای دیگر

10-5- پیشنهادات آنکتاد برای توسعه تجارت الکترونیکی در بین شرکت‌های کوچک

 و متوسط در کشورهای در حال توسعه ..............................................................................

10-6- نتیجه‌گیری ........................................................................................................................

فصل یازدهم: چالش‌های حقوقی اجرای قانون تجارت الکترونیکی ایران

11-1- مقدمه....................................................................................................................................

11-2- نتایج بررسی کلی نیازهای سیستماتیک نظام قضایی ایران برای تحقق تجارت الکترونیکی    

11-2-1- فهرست مطالب مطروحه در قانون تجارت الکترونیکی ایران...................

11-2-2- توضیحات مربوط به فهرست مطروحه در قانون تجارت الکترونیکی

ایران........................................................................................................................................................

11-2-3- فهرست قوانین لازم التصویب جهت اجرای قانون تجارت الکترونیک با توجه به موضوعات مطروحه در آن ...........................................................................................................................................................

11-3- جدایم سایبری..................................................................................................................

11-3-1- جعل سایبری...............................................................................................................

11-3-2- کلاهبرداری سایبری................................................................................................

11-3-3- جاسوی سایبری.........................................................................................................

11-3-4- تطهیر نامشروع سایبری..........................................................................................

11-4- برخی از موانع جزایی تحقق تجارت الکترونیکی................................................

11-5- چالشی به نام «فقدان آیین نامه‌ها».........................................................................

11-6- نتیجه‌گیری..........................................................................................................................

فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری

منابع و مأخذ...................................................................................................................................... 

قیمت محصول : 18000 تومان

دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۵
محسن بیدکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی